Hírek
2011. Szeptember 16. 10:29, péntek |
Helyi
Forrás: infoCegléd
Magyar víz tarolt Brazíliában
Globális szintű elismerésben részesült az egyik legnagyobb palackozott vizet gyártó magyar cég a Rio de Janeiro-i világversenyen.
Idén nyolcadik alkalommal rendezték meg Brazíliában a Palackozott Vizek Világkongresszusát szeptember 13-15. között. A versenyen a legnagyobb és legelismertebb palackozott vizek gyártói és forgalmazói vesznek részt a világ minden tájáról. Ahogy minden évben, idén is meghirdették a Water Innovation Awards világversenyt, amelyre 2011-ben 25 országból 80 pályázat érkezett a kiírt 11 kategóriában (kategóriánként 3-3 terméket díjaznak).
A konferencián és a világ legnagyobb presztízsű víz-innovációs díjainak elnyeréséért folyó versenyen Magyarországot a Szentkirályi ásványvíz márka gyártója képviselte, amely kettő – a „legszebb új flakon” és a „legjobb marketing kampány” – kategóriában mérette meg magát.
„A világkongresszusra azzal a biztos tudattal utazunk, hogy a termékeink már többszörösen elismert minőségén túl a design és a marketing kategóriában is kiváló eredményt tudtunk elérni, azaz a világ legjobbjainak egyike vagyunk mindkét nevezésünkkel. De hogy felállunk-e a dobogó legfelső fokára valamelyik kategóriában, azt csak szerdán tudjuk meg. Ha ez megvalósulna, az az eddigi legnagyobb, globális szintű elismerése lenne ennek a magyar márkának, és tovább erősítené hazánk jó hírnevét is.” – mondta a szerdai eredményhirdetés előtt Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője.
A magyar márka végül mind a két kategóriában dobogóra állhatott, és nem is akárhová…
A Szentkirályi Ásványvíz „A víz arca” kampánnyal elnyerte az első helyet, és így aranyérmes lett a brazíliai Palackozott Vizek Világkongresszusán.
Mindezen felül a cég a globális víz-innovációs díjak csomagolás kategóriájában ugyancsak előkelő helyezést ért el: 1 literes PET-palackja döntős plakettet kapott.
A Szentkirályi az éles versenyben világhírű márkákat utasított maga mögé.
A kitüntető elismeréseket Balogh Levente, a cég tulajdonos-ügyvezetője vehette át Brazíliában.
Az eddigi legnagyobb nemzetközi díjak – mint például a 2004-es Eauscar-díj (a legjobb külföldi szénsavmentes ásványvízért) – a Szentkirályi ásványvíz minőségét ismerték el. A márka most emellé elnyerte „A világ legjobb fogyasztói kampánya” díjat is, „A víz arca” reklámkampánnyal. Ezzel a cég a kreativitás és a kiválóság tekintetében a világ palackozott vizeinek piacán a legrangosabb elismerésben, újabb világdíjban részesült.